fredag 8. mai 2009

Sukkersøtt 39 med 5 mønsterark og stampartic skisse







Denne skissen er laget av Pia Bau som er gjesteartist på Stampartic. Og så oppdaget jeg at Sukkersøtt hadde utfordring med 5 forskjellig mønsterark og det hadde jeg allerede laget. : - )



Så da kombinerer jeg de to utfordringene.
Her er min variant av denne skissen, med 2 mønster ark fra Melissa Franses, 1 mønsterark fra 3 andy,1 fra Basic Gray og det rød rutete er jeg ikke sikker på. Har store problemer med å lage kort uten blomster, Så blomster ble det denne gangen også. : - )
Dette gjør at skanningen ble dårlig.

8 kommentarer:

Bente sa...

Så flott kort!!

Lene Storli sa...

dette kortet var kjempe flott! :)

Lisbeth sa...

Så nydelig!
Takker ellers for ideen ved å bruke Pia's skisse, her ligger jo løsningen,"puff" (tørker svetten)!
Go'klem fra Lisbeth

Aina sa...

Nydelig kort, i flotte farger :O)

Unknown sa...

Nydelige kort med vakkert motiv og vakre farger!

Beklager, men StampARTic tillater ikke å kombinere ulike utfordringer, og du er da ikke med i trekningen om premien.

Ønsker deg og de nydelige kortene dine tilbake i neste utfordring!

klem,
Jorunn

Isel sa...

Når jeg leser innformasjonen på siden i bloggen, så ser jeg jo at det ikke skal kombineres. : - )
Ble bare så ivrig.
Og jeg prøver sikkert siden jeg.
Takk for alle koselige kommentarer.

Audhild sa...

Flott kort du har laget

Maya sa...

Knall flott kort til utfordringen!!
Klem fra Maya:)